Σ’ αυτό το άρθρο θα διαβάσεις όσα “ευτράπελα” μας έτυχαν όλα αυτά τα χρόνια που ταξιδεύουμε. Όπως, όμως, λέει και ένα ρητό: “Κάθε εμπόδιο για καλό” γιατί έτσι μάθαμε να αντιμετωπίζουμε κάθε αναποδιά και να βρίσκουμε λύση στο πρόβλημα που προέκυπτε. Άλλωστε αυτές είναι και οι πεμπτουσίες του ταξιδιού: η αναπροσαρμογή και η εμπειρία! Και παρά το γεγονός ότι δε μας έτυχε και κάτι ιδιαίτερα δύσκολο, παρά μερικές αναποδιές, θελήσαμε να τις μοιραστούμε μαζί σας και να μας πείτε κι εσείς αντίστοιχες εμπειρίες σας. Πάμε λοιπόν:

1. Ξαφνική μπόρα στην Tulum! Η μέρα είναι ηλιόλουστη και ετοιμαζόμαστε να επισκεφτούμε τον αρχαιολογικό χώρο της Tulum, έναν από τους ωραιότερους στο Μεξικό. Την ώρα που στήνουμε το τρίποδο για φωτογραφία με φόντο τον ναό των ανέμων, άνοιξαν οι ουρανοί! Ομπρέλες δεν είχαμε, στον χώρο υπόστεγα δεν υπήρχαν κι έτσι για περίπου ένα τέταρτο βρήκαμε καταφύγιο κάτω από τα λίγα δένδρα. Μπορεί να γίναμε “παπιά” απ τη βροχή, το τοπίο όμως μας αποζημίωσε.
Tulum – Mexico
  1. Αστυνομικός έλεγχος! Έξω από τη Βενετία, την ώρα που πηγαίναμε στο αεροδρόμιο, μας σταμάτησε για τυπικό έλεγχο η αστυνομία (ο αστυνομικός ήταν αρκετά αργός) με αποτέλεσμα να προλάβουμε ίσα ίσα την πτήση. Την επόμενη φορά θα ξεκινάμε νωρίτερα!
Βενετία
  1. Κατοστάρι στο αεροδρόμιο! Η πτήση από Θεσσαλονίκη για Κωνσταντινούπολη είχε καθυστέρηση με αποτέλεσμα να τρέχουμε κυριολεκτικά κατοστάρι στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης για να προλάβουμε την επόμενη μας πτήση για Λος Άντζελες.

1. Το αεροπλάνο έφευγε κι εμείς πίναμε κοκτέιλ! Λίγο τα φοβερά κοκτέιλ σε roof garden με θέα το πανέμορφο Πόρτο, λίγο το ότι μπερδευτήκαμε με την ώρα αναχώρησης, χάσαμε την πτήση επιστροφής για Ελλάδα! Ευτυχώς βρήκαμε λύση με επόμενη πτήση, έπρεπε όμως να περιμένουμε 6 ώρες μέσα στη νύχτα στο αεροδρόμιο και να πάρουμε πτήση με ανταπόκριση.
Κοκτέιλ στο Πόρτο
  1. Βάρος αποσκευών… Μάλλον το παρακάναμε με τις αποσκευές μας στο Μεξικό, οι οποίες λόγω των πολλών ημερών παραμονής, ήταν υπέρβαρες. Στο αεροδρόμιο του Κανκούν αναγκαστήκαμε να ανοίξουμε τις βαλίτσες και να παραχώσουμε πράγματα σε χειραποσκευές ή όπου αλλού βρήκαμε για να φτάσουμε στο επιθυμητό βάρος.

1. Οι βαλίτσες δεν ήρθαν! Επιστρέφοντας από το Χιούστον των ΗΠΑ οι βαλίτσες μας δεν έφτασαν στην Αθήνα. Ευτυχώς επιστρέφαμε στο σπίτι μας οπότε δεν είχαμε ανάγκη τα ρούχα. Μετά από 2-3 μέρες βέβαια μας τις έφερε μεταφορική στην πόρτα μας. Σίγουρα θα πακετάρουμε 1-2 ρούχα και είδη πρώτης ανάγκης στις χειραποσκευές μας από εδώ και στο εξής.
Περιμένοντας την επόμενη πτήση
  1. Ατελείωτη βροχή! Στο ταξίδι μας στη Γαλλική Ριβιέρα η πρόγνωση του καιρού άλλαξε την τελευταία στιγμή και 4 μέρες έβρεχε ασταμάτητα. Αυτό δε μας πτόησε βέβαια καθώς μάθαμε να διαχειριζόμαστε το πρόγραμμά μας ανάλογα και να κυκλοφορούμε όταν η βροχή σταματούσε. Το διάσημο χρώμα της “Κυανής Ακτής” δεν το είδαμε παρά ελάχιστα…
Μονακό
  1. Παραλίγο να χάσουμε την πτήση επιστροφής από τις ΗΠΑ! Μια αλλαγή του γκισέ της Lufthansa την τελευταία στιγμή και η ασυνεννοησία των υπευθύνων του αεροδρομίου μας έκανε να ανεβοκατεβαίνουμε ορόφους, να μπαίνουμε σε ασανσέρ, να τρέχουμε σε σκάλες, να “πηδάμε” ουρές. Τελικά τα καταφέραμε και επιβιβαστήκαμε την τελευταία στιγμή κυριολεκτικά!
Calico Ghost Town – California
  1. Μείναμε στο χειρότερο Airbnb ever! Και μάλιστα στην Αθήνα! Ενώ οι κριτικές του ήταν πολύ καλές (μάλλον λόγω της τιμής και της θέας), η πραγματικότητα ήταν πολύ διαφορετική. Η καθαριότητα ήταν ελλιπής. Ευτυχώς ήταν μόνο για ένα βράδυ καθώς για την επόμενη μέρα είχαμε κλείσει κάτι πολύ καλύτερο.
  1. Κοντέψαμε να μας πάρουν την κάμερα στο Βελιγράδι! Ένας ευέξαπτος Σέρβος στρατιώτης κινήθηκε με έντονο τρόπο εναντίον μας όταν πήγαμε να φωτογραφίσουμε από κοντά τα βομβαρδισμένα από το ΝΑΤΟ κτίρια. Δεν ήξερε, όμως, ότι δεν υπήρχε περίπτωση να φοβηθούμε κι έτσι όταν είδε την ψυχραιμία μας απλά αρκέστηκε να μας πει να πάμε μερικά μέτρα πιο πίσω για τις φωτογραφίες μας.
Βομβαρδισμένο κτίριο στο Βελιγράδι
  1. Χαλάσαμε την κλειδαριά του σπιτιού στο Λας Βέγκας! Στο πολύ ωραίο σπίτι που μέναμε στο Λας Βέγκας η κλειδαριά του σπιτιού άνοιγε με κωδικό. Λίγο η κούραση, λίγο βιασύνη, ένα βράδυ καταφέραμε να μπλοκάρουμε την κλειδαριά. Χρειάστηκε να ανατρέξουμε στις οδηγίες του σπιτιού που μας είχαν σταλεί στο email και να πάρουμε τηλέφωνο στον ιδιοκτήτη ο οποίος βρισκόταν στη…Σουηδία για να μας ανοίξει ιντερνετικά.
The Venetian hotel – Las Vagas
  1. Θα μέναμε με το αμάξι! Στον δρόμο μας για το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, όπου πηγαίναμε να πάρουμε πτήση για Μπολόνια, το αυτοκίνητο άρχισε να κάνει “νερά”. Τρεμόπαιζαν τα φώτα, έσβηνε, ξανάναβε, έκανε τα “δικά” του! Μείναμε στην άκρη του δρόμου για λίγα λεπτά με σβηστή μηχανή και ως εκ θαύματος πήρε μπροστά. Την πτήση την προλάβαμε πάλι οριακά.

Αυτές είναι πάνω κάτω οι απρόσμενες “περιπέτειές” μας στα ταξίδια μας όλα αυτά τα χρόνια. Μέσα από αυτές μάθαμε να κάνουμε αλλαγές στο πρόγραμμά μας και να βρίσκουμε λύσεις όπου χρειάστηκε. Σίγουρα σε πολλούς έχουμε δει να συμβαίνουν και χειρότερα. Μόνο αν μένεις σπίτι όμως δε θα σου συμβεί τίποτε, κάτι που για εμάς δεν υπάρχει σαν ενδεχόμενο. Εσάς τι σας έτυχε ταξιδεύοντας;

Περιμένοντας την πτήση στο αεροδρόμιο του Πόρτο