Άλλη μια χρονιά έφτασε στο τέλος της και όπως πέρσι έτσι και φέτος ήρθε η ώρα να κάνουμε τον ταξιδιωτικό “απολογισμό” του 2019! Πραγματικά η χρονιά που πέρασε ήταν ιδιαίτερα ξεχωριστή για εμάς και δε θα μπορούσαμε πάρα να νιώθουμε ευγνώμονες για όλα όσα ζήσαμε… Επισκεφθήκαμε καινούργια μέρη, αποκτήσαμε νέες εμπειρίες, το blog μας «μεγάλωσε» και γι’ αυτό ευχαριστούμε όλους εσάς για την στήριξή σας! To 2019, λοιπόν, μας ταξίδεψε:

Μεξικό

Ο Ιανουάριος μας βρήκε να εξερευνούμε μια εξωτική χώρα που πριν από μερικά χρόνια ίσως να μη φανταζόμασταν ότι θα επισκεφτούμε! Τι να πρωτοθυμηθούμε γι’ αυτό το ταξίδι ζωής; Τις απέραντες παραλίες της Καραϊβικής με τα πανέμορφα νησιά και τα απίθανα θεματικά πάρκα, την ενδοχώρα με τα μοναδικά μνημεία των Μάγια ή τις γραφικές πόλεις με την αποικιοκρατική αρχιτεκτονική; Το ταξίδι στο Μεξικό δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο μέχρι σήμερα και σίγουρα δε θα το ξεχάσουμε ποτέ!

Χιόνια και σκι

Επιστρέφοντας από το τροπικό κλίμα της κεντρικής Αμερικής, η Ελλάδα ήταν “πνιγμένη” στα χιόνια και φυσικά δεν αφήσαμε την ευκαιρία να πάει χαμένη! Παρνασσός, Σέλι, Περτούλι αποτέλεσαν μερικούς από τους προορισμούς του Φεβρουαρίου στα κατάλευκα βουνά μας…

Δελφοί – Γαλαξίδι – Άμφισσα

Η χώρα μας πέρα από τις ομορφιές της απ’ άκρη σ’ άκρη, είναι γεμάτη με ήθη και έθιμα που αξίζει να παρακολουθήσεις. Ο Μάρτιος, λοιπόν, μας βρήκε στο κέντρο της Ελλάδας να συμμετέχουμε σε έθιμα της Αποκριάς και να απολαμβάνουμε την ιστορία, τον πολιτισμό μας και τις ομορφιές της άνοιξης.

Ζαγοροχώρια

Το τριήμερο της 25ης Μαρτίου ήταν άλλη μια καλή δικαιολογία για απόδραση! Με τον καιρό σύμμαχό μας επισκεφτήκαμε τα χωριά των μαστόρων της πέτρας και αφεθήκαμε στη μαγεία του Βίκου, της Τύμφης και των νερών του Βοϊδομάτη.

Μάνη

Ο Απρίλιος μας βρήκε στο νοτιότερο άκρο της ηπειρωτικής Ελλάδας να ανακαλύπτουμε έναν τόπο με ανόθευτη ομορφιά, αρχέγονα τοπία και ανεπιτήδευτους ανθρώπους. Η Μάνη ήταν αναμφίβολα ένα ξεχωριστό road trip για εμάς, όπου είχαμε τη δυνατότητα να «μυηθούμε» στο αρχέγονο κάλος της, να κάνουμε νέους φίλους και να μείνουμε σε ένα πανέμορφο μέρος!

Πορτογαλία

Με το καλοκαίρι να μπαίνει για τα καλά, αποφασίσαμε να ταξιδέψουμε στο δυτικότερο άκρο της Ευρώπης και να περιπλανηθούμε στη χώρα των Μεγάλων Εξερευνητών! Ξεκινήσαμε από τον νότο και το Αλγκάρβε, συνεχίσαμε στη Λισαβόνα και μαγευτήκαμε από τη Σίντρα… Η Πορτογαλία είναι μια πανέμορφη χώρα και πραγματικά εκείνο που μπορούμε με σιγουριά να πούμε είναι ότι το ταξίδι αυτό ήταν ανεπανάληπτο!

Πόρτο

Ο Ιούλιος μας πέτυχε στον τελευταίο σταθμό του road trip μας στην Πορτογαλία που ήταν και ο πιο εντυπωσιακός! Το Πόρτο είναι κουκλίστικο! Σίγουρα δεν περιμέναμε να μας μαγέψει σε τέτοιο βαθμό ώστε να το κατατάξουμε ως μια από τις ομορφότερες πόλεις της Ευρώπης…

Σε βουνά και θάλασσες

Παρά το γεγονός ότι ο Αύγουστος είναι ο κατ’ εξοχήν μήνας του καλοκαιριού, τον μοιράσαμε τόσο σε βουνό όσο και σε θάλασσες. Περιηγηθήκαμε στα ορεινά της Ηπείρου και της Δυτ. Μακεδονίας, περπατήσαμε σε καταπράσινα δάση, παρακολουθήσαμε παραδοσιακά έθιμα και γευτήκαμε σπιτικές συνταγές από αγνά υλικά της ελληνικής υπαίθρου. Δε σταματήσαμε όμως και τις βόλτες μας στη θάλασσα για να κάνουμε το αγαπημένο μας άθλημα!

Σκιάθος

Καλοκαίρι χωρίς νησί γίνεται; Όχι βεβαία! Γι’ αυτό και ο Σεπτέμβρης είχε στο πρόγραμμα μια βόλτα μέχρι την κοσμοπολίτικη Σκιάθο! Με τις θερμοκρασίες να είναι υψηλές για την εποχή, περάσαμε μερικές μέρες ξεγνοιασιάς και απολαύσαμε τις πεντακάθαρες ακρογιαλιές της πρωτεύουσας των Σποράδων.

Πάργα

Με αφορμή έναν δυνατό αγώνα stand up paddle (όρθια κωπηλασία) βρεθήκαμε τον Οκτώβριο στην πανέμορφη Πάργα! Με βόλτες στα γραφικά στενά της και βουτιές στα καταγάλανα νερά του Ιονίου δώσαμε… μια μικρή παράταση στο καλοκαίρι!

Βελιγράδι

Ο Νοέμβρης είχε πάλι roadtrip! Το φιλόξενο Βελιγράδι και το κουκλίστικο Νόβι Σαντ μας έδειξαν γιατί η Σερβία αποτελεί έναν αγαπημένο προορισμό των Ελλήνων διαχρονικά.

Closing

Μέσα σε όλα αυτά κάναμε και έξι διαγωνισμούς με δώρα ταξίδια και χρήσιμα travel kit, ενώ τα ταξίδια μας ενέπνευσαν κάποιους να γράψουν για εμάς!

To 2019 ήταν αναμφίβολα μια υπέροχη χρονιά! Ταξιδέψαμε όσο μπορούσαμε, γεμίσαμε με εικόνες και στιγμές, που μοιραστήκαμε μαζί σας! Βέβαια καθώς η καθημερινότητα πολλές φορές ανατρέπει σχέδια και προγράμματα, αναγκαστήκαμε λόγω αλλαγών στο πρόγραμμά μας να ακυρώσαμε και κάποιες εκδρομές… Εκείνο όμως που έχει σημασία είναι ότι τα καλά σας σχόλια και η στήριξή στη σελίδα μας μάς κάνουν να θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε για άλλη μια φορά που «ταξιδεύετε» μαζί μας και μας διαβάζετε.

Κάθε νέα χρονιά έρχεται γεμάτη ελπίδες, υποσχέσεις και όνειρα. Η ζωή, όμως, έχει πολλές φορές περισσότερη φαντασία απ’ ότι τα όνειρά μας! Σας ευχόμαστε ολόψυχα κάθε όνειρο και κάθε επιθυμία σας να πραγματοποιηθεί και το 2020 να ταξιδέψουμε όλοι ακόμη περισσότερο απ’ ότι το 2019!